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[알리바바코리아] Office Admin 채용
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[근무회사 및 모집부문] * 근무회사: 중국에 본사가 있는 글로벌 전자상거래 기업 알리바바코리아 (본사는 명동역 부근)
 * 사업분야: 세계 최대 온라인 B2B 거래 플랫폼 기업

 * 모집부문: Office Admin  
 

[업무내용]

Oversee office operation & facilities management
• Oversee and coordinate external vendors to ensure quality of service, timeliness of response, and resolution
• Coordinate with building management to leverage lease agreement to full potential
• Develop and oversee preventative maintenance programs to maximize facilities reliability and operation effectiveness
• Maintain asset register and manage administrative assets and equipment. Ensure correct recorder is maintained on the company’s asset tracking system

Coordinate event logistics including liaising with vendors and participants
• Plan and execute details of culture & festival events, to ensure consistency, quality, cost effectiveness,
• Maintain event records and notes, provide feedback for future use


[지원자격] - 4년제 대졸 이상
- 1~3년 관련 유관 업무 경력 보유자 우대 (필수 아님)
- 업무 상 한국어, 중국어 활용 가능자 (읽기, 쓰기, 말하기 능력 보유자), English is preferred.
- 업무 상 MS Office 활용 경험 보유자
 

[근무환경]

- 고용형태 : 맨파워 소속 파견계약직 (1년 단위 계약, 2년 근무) 

- 근무시간 : 월~금 10:00~ 19:00

- 복리후생 : 경조휴가, 연차, 4대보험, 우수사원포상, 생일선물, 명절선물 등 

- 급여조건 : 경력 – 협의, 신입 – 내규 (지원자에 한하여 공개하며, 최저임금을 상위하는 금액입니다)

 

[지원방법]- 이메일 지원: zoey.hong@manpower.co.kr
- 이메일 제목: Office Admin(명동역)_본인 성함 기재
- 제출서류: 국문/중문 이력서 및 자기소개서 (MS Word 양식)
- 담당자: 홍다정 (zoey.hong@manpower.co.kr)
 

 

** 서류 접수 가능한 분들에 한해서 개별 연락드립니다 **

본 채용 건은 ASAP 채용 건으로 채용시 접수 마감 됩니다. 빠른 지원 바랍니다.**

1차 접수 마감일 7월 21일